Vještine komunikacije
Sudjelovanjem na drugoj po redu radionici iz ciklusa radionica na temu mentalnog zdravlja, sudionici su kroz brojne aktivnosti imali prilike procijeniti razinu svojih komunikacijskih vještina, ali i kroz različite aktivnosti poboljšati vlastite komunikacijske vještine. Kroz fizičku aktivnost kojom smo otvorili radionicu, sudionicu su opažali kako je to snalaziti se bez upotrebe verbalne komunikacije te su sukladno tomu osvijestili koja je važnost verbalne komunikacije u svakodnevnom životu. Pomoću anketnog upitnika, sudionici su ostvarili uvid u vlastiti stil rješavanja konflikta te su saznali ključne karakteristike svakog stila. Isto tako, sudionici su otkrili tri temeljne vrste komunikacije te su nakon slušanja ključnih karakteristika, na određeni zadatak trebali odgovoriti u skladu s odabranim stilom komunikacije. Dakle, osvijestili su kako to izgleda kako komuniciramo pasivno, agresivno te asertivno. Kroz nekoliko primjera sudionici su uvježbali oblikovanje asertivnih poruka kojima će se u budućnosti služiti u svrhu ostvarenja bolje komunikacije. Konačno, sudionici su prepoznali važnost korištenja otvorenih pitanja nasuprot zatvorenih pitanja u komunikaciji te su usavršili svoje vještine parafraziranja i reflektiranja osjećaja u svrhu izgradnje boljih odnosa i bolje komunikacije kako u privatnom, tako i u poslovnom životu. S radionice su izašli s novim informacija, ali i praktičnim vještinama koje će ih osnažiti da u budućnosti konstruktivnije rješavaju potencijalne sukobe i nesuglasice te da u svojim odnosima teže što boljoj i efikasnijoj komunikaciji koja poštuje želje i potrebe obje strane u razgovoru.