Održana treća radionica iz Ciklusa na temu mentalnog zdravlja

8. studenog održana je treća po redu radionica na temu mentalnog zdravlja. Tema kojom smo se tijekom radionice bavili je „Stres i strategije suočavanja sa stresom“.

Osim naših dragih sudionika, na ovoj nas je radionici posjetila i ekipa HRT-a koja će o projektu i radionicama informirati javnost kroz emisiju „Županijska panorama“.

Radionicu smo započeli kratkom vježbom dubokog disanja kako bismo otklonili početni stres i relaksirano sudjelovali u ostalim aktivnostima. Nakon toga, sudionici su pomoću upitnika procijenili vlastitu razinu stres te detektirali koji su njihovi najčešći izbori stresa trenutno. Nakon što su sudionici čuli ključne važne informacije o stresu generalno i o različitim vrstama stresora koji nas okružuju svoje su stresore kroz aktivnost „Krug brige“ podijelili u tri kategorije – stresori koji su u potpunosti pod njihovom kontrolom, stresori koji su djelomično pod njihovom kontrolom i stresori koji nisu pod njihovom kontrolom. Nakon što su sudionici naučili koji su to tjelesni, psihički, ponašajni i kognitivni znakovi stresa te koje posljedice stres ostavlja na organizam i naše funkcioniranje, sudionicima su predstavljene različite metode koje su se pokazale efikasne pri ovladavanju stresom. Nakon prezentacije metoda, kroz radionicu su sudionici imali priliku uvježbati čak četiri efikasne tehnike koje se koriste pri smanjivanju učinaka stresa, a to su – duboko disanje, disanje na jednu nosnicu, tehnika prizemljenja i progresivno mišićna relaksacije. Po završetku radionice, sudionicima su podijeljeni podsjetnici o navedenim metodama kako bi ih mogli nastaviti prakticirati i kod kuće te kako bi ih se na taj način osnažilo novim praktičnim vještinama i tehnikama koje mogu prakticirati kada prepoznaju da se nalaze pod stresom.

Pred nama su još dvije radionice. 22. studenog održat ćemo radionicu na temu „Problemi sa spavanjem“, a 6. prosinca radionicu na temu „Psihološka otpornost“.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.